Door Esther van Wamelen op 6 september 2015

Voorbereiding Politieke Ledenraad

Beste PvdA lid,

Hierbij nodigen we je graag uit voor de voorbereidende bijeenkomst voor de Politieke Ledenraad. Deze staat in het teken van Prinsjesdag en de verdieping van ‘Van Waarde’ op het onderwerp Goed Werk & Onze Verzorgingsstaat. Meer informatie over de Politieke Ledenraad, en de inhoud ervan, vind je via de volgende link:http://www.pvda.nl/berichten/2015/07/Praat+mee+op+de+Politieke+Ledenraad#

We bespreken de onderwerpen met elkaar op zaterdag 12 september om 10:00 uur in het PvdA-Huis aan de Grotestraat 48 in Tegelen. Je bent van harte welkom. We vragen je wel graag om je vooraf even aan te melden bij bestuurslid Esther van Wamelen via: esthervanwamelen@outlook.com

Met hartelijke groet,

Bestuur PvdA Limburg

Esther van Wamelen

Woonplaats: Venray Lid sinds: 2007 Mijn missie is: in verbondenheid een samenleving bevorderen waarin mensen gelijk behandeld worden en er gelijke rechten en ontwikkelingskansen zijn voor iedereen. Ik blijf in mijn dromen geloven, en kan deze dromen overbrengen aan mijn kinderen zodat zij een samenleving kunnen behouden waarin we met elkaar samen leven.

Meer over Esther van Wamelen