Denk en doe met ons mee!

19 januari 2024

denk en doe met ons meeUPDATE:

Na een eerste ronde zijn intussen beleidskaders aangepast en als voorstel naar Provinciale Staten gestuurd. Deze beleidskaders worden nu opnieuw behandeld. Hieronder de meest recente versies:

1. Werken aan een toekomstbestendige economie
  2. Samen leven en bestaanszekerheid
  3. Provincie midden in de samenleving
  4. Nieuwe energie en schoon leefmilieu
  5. Leefbare steden en dorpen
  6. Een bereikbaar en toegankelijk Limburg
  7. Cultuur en erfgoed voor iedereen
  8. Perspectief voor het landelijk gebied

ORIGINEEL BERICHT:

Ons werk in de provincie gaat over veel verschillende dingen. In de komende maanden komen al die onderwerpen achter elkaar aan bod. En we hebben jouw input daarbij hard nodig. Denk en doe met ons mee!

Het college van Gedeputeerde Staten heeft namelijk zogenaamde beleidskaders opgesteld voor alle beleid. Het is het kader waar zij de rest van de periode binnen zullen werken. Die kaders gaan over onderwerpen als leefbaarheid in steden en dorpen, maar ook over bestaanszekerheid, mobiliteit, economie en energie.

In de komende weken zullen we per beleidskader apart onderwerpen uitlichten. We vragen daarbij input van jullie. Heb je zelf iets meegemaakt dat van belang is voor het onderwerp of heb je er een mening over? Laat het ons horen, zodat we dit mee kunnen nemen in de behandeling.

Kun je niet wachten en wil je nu al aan de slag? Denk en doe met ons mee, hieronder vind je alle stukken! Onderaan deze pagina kun je al de nodige input aan ons kwijt.

1. Werken aan een toekomstbestendige economie
  2. Samen leven en bestaanszekerheid
  3. Provincie midden in de samenleving
  4. Nieuwe energie en schoon leefmilieu
  5. Leefbare steden en dorpen
  6. Een bereikbaar en toegankelijk Limburg
  7. Cultuur en erfgoed voor iedereen
  8. Perspectief voor het landelijk gebied

Input beleidskaders

Contactformulier om input te verkrijgen inzake de beleidskaders die het college van Gedeputeerde Staten voorlegt aan Provinciale Staten

Naam(Vereist)
E-mailadres (niet verplicht)
Wil je dat we je op de hoogte houden van het onderwerp waar je het over hebt? Of heb je een vraag en wil je met ons in gesprek? Laat dan je mailadres achter.
Contact gewenst?
Wil je dat we over je input contact met je opnemen? Geef dat dan hier aan.
Laat ons weten wat je bezighoudt. Heb je een vraag voor ons? Stel hem gerust.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.