4 februari 2022

Bijpraten met: Jasper Kuntzelaers

Tijd om weer eens even bij te praten met onze statenfractie. Vandaag praten we bij met Jasper Kuntzelaers, onze fractievoorzitter.

π™ƒπ™€π™š π™œπ™–π™–π™© π™π™šπ™© π™’π™šπ™© π™Ÿπ™š?
Met mij gaat het goed. Na de bestuurscrisis van het afgelopen jaar werken we nu hard aan een stabiele periode.
𝙀𝙣 𝙀π™₯ π™¬π™šπ™‘π™  π™žπ™£π™žπ™©π™žπ™–π™©π™žπ™šπ™› 𝙫𝙖𝙣 π™™π™š π™–π™›π™œπ™šπ™‘π™€π™₯π™šπ™£ π™Ÿπ™–π™§π™šπ™£ π™—π™šπ™£ π™Ÿπ™žπ™Ÿ π™π™šπ™© π™’π™šπ™šπ™¨π™© 𝙩𝙧𝙀𝙩𝙨?
Ik denk dat het redden van het Limburgs Filmfonds het mooiste resultaat is van de afgelopen paar maanden. De provincie was van plan de ondersteuning aan dit fonds te stoppen, terwijl ze echt een toevoeging zijn voor de culturele sector. Juist in deze afgelopen coronaperiode hebben gezien hoeveel impact films en series kunnen hebben.
𝙑𝙀𝙀𝙧 π™¬π™šπ™‘π™  π™€π™£π™™π™šπ™§π™¬π™šπ™§π™₯ π™¬π™žπ™‘ π™Ÿπ™š π™Ÿπ™š π™™π™š π™ π™€π™’π™šπ™£π™™π™š π™©π™žπ™Ÿπ™™ / π™Ÿπ™–π™–π™§ π™£π™€π™œ π™¨π™©π™šπ™§π™  π™’π™–π™ π™šπ™£? Het komende jaar wil ik, samen met de PvdA-fractie, eensgezindheid, stabiliteit en rust terugbrengen in het Limburgs Parlement. De focus zal daarbij liggen op wonen, cultuur & toerisme en de balans tussen natuur, landschap en gebouwde omgeving.