Save the Date | Kom naar de Dag van de Toekomst!

4 september 2018

We staan aan de vooravond van de vierde industriële revolutie. Ontwikkelingen zoals robotisering, nanotechnologie, biotechnologie, 3D printen, virtual reality en Internet of Things gaan de manier waarop wij leven drastisch veranderen.

Welke gevolgen heeft robotisering bijvoorbeeld voor de werkgelegenheid of de zorg? Gaat de zelfrijdende auto zorgen voor minder ongelukken en moeten we onze infrastructuur aanpassen? Zorgt virtual reality voor een verandering in ons onderwijssysteem? En wat betekenen al deze veranderingen eigenlijk voor onze sociale samenleving?

De PvdA in het Limburgs parlement gaat op zoek naar de antwoorden op deze vragen. In plaats van de traditionele PvdA Limburgdag organiseren we dit jaar daarom de Dag van de Toekomst op de enige plek in Limburg waar al deze nieuwe technieken met eigen ogen kunnen bewonderen zijn: De Brightlands Smart Services Campus in Heerlen. Tijdens het festival gaan we op een moderne burgertopachtige manier met elkaar in gesprek over de toekomst van Limburg.

De komende weken volgt meer info over het programma via onze kanalen!

• Datum: Zaterdag 13 oktober 2018
  • Tijdstip: 10.30 uur, inloop vanaf 10.00 uur.
  • Locatie: Brightlands Smart Services Campus, Smedestraat 2, 6411 CR Heerlen

Aanmelden kan alvast via dit aanmeldformulier.

PS: vergeet ook niet vooral familie, vrienden en vriendinnen mee te nemen! Die zijn meer dan welkom.

Waar ben je naar op zoek?