25 februari 2015

Rode Slinger van de Partij van de Arbeid door Limburg

De Partij van de Arbeid Limburg gaat op 28 februari met een rode dubbeldekker bus in gesprek met Limburgers door de gehele provincie.

Voor het zuiden: is de route als volgt.
De Rode Slinger start op 10.00 uur op de Rodaboulevard in Kerkrade en rijdt vervolgens door naar de markt in Heerlen om 11.15 uur. Om 12.30 uur staat de rode dubbeldekker bus in Brunssum op het Koutenveld en aansluitend om 14.00 uur is de Rode Slinger terug te vinden in Sittard aan het Hub Dassenplein. De Rode Slinger eindigt in Roermond om 15.45 uur bij winkelcentrum Donderberg.

Het noorden: is de route als volgt.

10:00 Venray (centrum)
11:00 Horst (station)
12:00 Tegelen (markt)
14:00 Reuver (markt)
15:00 Roermond (afsluitend programma in combinatie met Zuidelijke slinger)

“De PvdA staat voor een Limburg waar iedereen zich thuis voelt en vindt het daarom belangrijk om te weten wat er speelt onder de Limburgers”, zegt Eric Geurts, lijsttrekker PvdA Limburg. “Met name de onzekerheid op de arbeidsmarkt is iets dat speelt. 35.000 Limburger zitten zonder baan. De PvdA heeft de afgelopen jaren gezorgd voor behoud van werk, maar wat nu belangrijker is dat we ons ook inzetten voor nieuwe werkgelegenheid.”

Op woensdag 18 maart gaat Nederland naar de stembus om te stemmen voor de Provinciale Staten en de waterschappen. De verkiezingen voor de Provinciale Staten bepalen ook de samenstelling van de Eerste Kamer.

De PvdA is op 28 februari van 10.00 tot 18.00 uur te vinden door heel Limburg.