PERSBERICHT: #ROODTRIP 2.0

5 december 2017

Het OV in Limburg kan nóg beter: #ROODTRIP 2.0

PvdA-statenlid Aleida Berghorst gaat de OV-concessie in Limburg voor de tweede keer testen na het grote succes van vorig jaar. 10 december gaat de nieuwe dienstregeling van Arriva in. De inzet van de PvdA in het Limburgs parlement van het afgelopen jaar heeft bijgedragen aan verbetering van de dienstregeling in het afgelopen jaar, maar er zijn zaken die nóg beter kunnen. Daarom willen we Arriva en de provincie helpen om het OV nóg beter te maken.

Alle lokale afdelingen van de PvdA binnen Limburg is gevraagd om, net als vorig jaar bij de eerste #ROODTRIP, haltes (of andere OV-Gerelateerde zaken) te nomineren waar zorgen over zijn, óf waarover men juist heel positief is. Zowel leden als niet-leden kunnen daarnaast via onze social media-kanalen OV-ervaringen met ons delen.

Begin januari maken we een overzicht van de input die we hebben gekregen, en zullen we bekend maken hoe de #ROODtrip er dit jaar uit zal gaan zien. Net als vorig jaar is ze daarbij de hele dag op Facebook te volgen via een live-kaart, en zal ze diverse malen live te zien zijn op Facebook. Aleida Berghorst: ”De PvdA is blij met de verbeteringen in het OV van het afgelopen jaar, en we zetten ons graag in om het nóg beter te maken. ”

De #ROODTRIP gaat deze keer plaatsvinden in het weekend van 27 januari. Ook Gedeputeerde Hubert Mackus is weer van harte uitgenodigd om mee op reis te gaan.

Waar ben je naar op zoek?