29 november 2014

Oprichting PSE sectie Eupen

logo1 logo 3 logo 2

Partijgenoten,

In mei 2013 hebben de Euregionale sociaaldemocratische partijen – de PS van de Duitstalige Gemeenschap België, de SPD-onderafdelingen Aachen-Stadt, Aachen-Kreis, Heinsberg en Düren, als ook de PvdA afdelingen in Parkstad Limburg – tijdens een gezamenlijke vergadering besloten, hun partijpolitieke samenwerking te versterken en een Euregionale Afdeling van de Sociaaldemocratische Partij Europa (PSE) te vormen.

Deze Euregionale Afdeling van de PSE krijgt de naam “PSE sectie Eupen” omdat in Eupen de zetel van de Euregio Maas-Rijn is gevestigd.

Het bestuur van de PSE sectie Eupen bestaat uit telkens drie leden van de PvdA, SPD en de PS en wordt gevormd door:

• Namens de PvdA Hans Bosch, Wim Meijers en Ger Reichrath
  • Namens de PS Karl-Heinz Lambertz, Céline Wiessem en Matthias Zimmermann
  • Namens de SPD Manfred Bausch, Ralf Derichs en Arndt Kohn.

Het bestuur van de PSE sectie Eupen komt voor de eerste keer bij elkaar op zaterdag 6 december 2014. Daarvoor nodigen wij u hartelijk uit.

Zaterdag 6 december 2014 om 10:00 uur

KuKuK (Kunst und Kultur im Köpchen)

D-52076 Aachen, Eupenerstraße 420

Het bestuur, o.a. met Karl-Heinz Lambertz, President van het Parlement van de DG, zal u informeren over de perspectieven, doelstellingen en werkwijze van de PSE sectie Eupen.

Met partijgenootschappelijke groet,

Wim Meijers, bereikbaar via 0653716362 of via [email protected]