29 augustus 2017

Tweede PvdA Limburgdag en Van Waarde-prijs in het Gouvernement te Maastricht

Zaterdag 30 september vindt de tweede editie van de PvdA Limburgdag plaats op het Gouvernement in Maastricht. We verwachten ruim 200 aanwezigen, waaronder prominenten als Gedeputeerde Eric Geurts, oud-Kamerlid John Kerstens en Klara Boonstra, directeur van de Wiardi Beckman Stichting.

Ook verschillende wethouders en gemeenteraadsleden en oud-gedeputeerden geven acte de présence en natuurlijk de huidige Statenleden Jasper Kuntzelaers, Aleida Berghorst, Tirza Houben en Peter van Dijk.

Dit jaar spelen, uiteraard, de gemeenteraadsverkiezing een belangrijke rol in het programma, en met name de samenwerking tussen provincie en gemeente. Bestaanszekerheid zal in de campagne naar die verkiezingen een hoofdpunt zijn, want in deze onzekere wereld is dat steeds meer waar mensen naar op zoek zijn.

De PvdA Limburgdag is bedoeld voor leden en introducés en het programma staat bol van gezelligheid, verdieping en ontspanning (en een gratis lunch!). Zo zijn er rondleidingen in het gouvernement, is er een cultureel programma en worden er workshops georganiseerd.

Ook vindt er een forumdebat plaats over de toekomst van de partij en zullen daarna de kandidaat-partijvoorzitters met elkaar in debat gaan.

Bovendien is er een boeken-inzamelpunt, waar iedereen één of meerdere boeken mag inleveren voor de Kinderboekenweek. Want wij vinden dat ieder kind boeken mag lezen. Dus neem je boek(en) mee!

Tenslotte zal de Van-waardeprijs worden uitgereikt aan een persoon en een organisatie die voor de samenleving van waarde zijn. Hiervoor kunnen bij PvdA Limburg nominaties worden ingediend. De jury zal de winnaars in de middag bekendmaken.

Check hier het inschrijfformulier, en hier het programma. Nominaties voor de ‘Van Waarde’-prijs kunnen vanaf volgende week op onze Facebookpagina en per email via [email protected] worden ingediend.

Waar ben je naar op zoek?