8 februari 2017

PvdA Limburg gaat #HELDEN in het zonnetje zetten met Valentijnsdag

PvdA Limburg gaat #HELDEN in het zonnetje zetten met Valentijnsdag

Volgende week dinsdag is het Valentijnsdag, en dat kan natuurlijk niet zomaar voorbij gaan. Daarom gaat PvdA Limburg op Valentijnsdag (14 februari) van ’s ochtends vroeg tot in de avond langs tientallen lokale ‘helden’, die wel een bloemetje en wat extra aandacht verdienen. Deze helden zijn door diverse lokale PvdA-afdelingen genomineerd, én mensen kunnen ze zélf via een Facebook-actie nomineren.

Rond 9u ’s ochtends begint de #Valentijnstrip in Heerlen, waar Joost Reinaerts (kandidaat 2e kamer) plaats neemt in de speciaal voor deze dag opgetuigde ‘Valentijnsauto’ die vol zit met rozen. Via Brunssum wordt vervolgens gedeputeerde Eric Geurts opgepikt, waarna de trip doorgaat richting Roermond, waar Tirza Houben (kandidaat 2e kamer) plaatsneemt achter het stuur. Zij rijdt door richting Venlo, waar het stuur wordt overgenomen door Jasper Kuntzelaers (fractievoorzitter Limburg), die via Venray doorrijdt naar Gennep, waar Theo Kersten (Voorzitter Bergen-Gennep-Mook&Middelaar) nog eenmaal het stuur overneemt. Inmiddels is het dan alweer avond, en eindigt de #Valentijnstrip.

Uiteraard wordt van het hele gebeuren verslag gedaan via alle mediakanalen die PvdA Limburg heeft: foto’s op Instagram, updates op Twitter, én een ‘aftermovie’ op Facebook. Daarbij is de auto de hele dag via een kaart live te volgen op de Facebookpagina.

NB: De route staat nog niet volledig vast; die hangt af van de plaatsen waar de ‘helden’ zich precies bevinden, en men kan nog helden nomineren tot en met zondag 12 februari.

Waar ben je naar op zoek?